III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
docent | Prírodovedecká fakulta UPJŠ v Košiciach | 1990 doteraz |
doktorandské štúdium v odbore Teória vyučovania chémie | Prírodovedecká fakulta UK v Bratislave | 1987 - 1990 |
Študijný pobyt | Prírodovedecká fakulta UPJŠ v Košiciach | 1984 - 1987 |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Anglický jazyk (maturitná skúška) | Jazyková škola, Kováčska 12, 040 01 Košice | 1992 |
Anglický jazyk (maturitná skúška) | Jazyková škola, Kováčska 12, 040 01 Košice | 1995 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
ÚCHV/DCH1/22 Didaktika chémie I | učiteľstvo chémie (v kombinácii) | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
ÚCHV/DCH2/22 Didaktika chémie II | učiteľstvo chémie (v kombinácii) | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
ÚCHV/SPC1a/22 Špeciálne praktikum školských pokusov I | učiteľstvo chémie (v kombinácii) | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
ÚCHV/AMCU/22 Aktivizujúce metódy výučby chémie | učiteľstvo chémie (v kombinácii) | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
ÚCHV/MPPb/15 Výstupová priebežná prax | učiteľstvo chémie (v kombinácii) | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
ÚCHV/MPPc/15 Výstupová súvislá prax I | učiteľstvo chémie (v kombinácii) | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
ÚCHV/MPPd/15 Výstupová súvislá prax II | učiteľstvo chémie (v kombinácii) | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
V.2.a - Názov študijného programu | V.2.b - Stupeň | V.2.c - Študijný odbor |
---|---|---|
učiteľstvo chémie (v kombinácii) | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
II. |
GANAJOVÁ, Mária - Internet v práci učiteľa chémie. In: Chemické listy. - ISSN 0009-2770. - Roč. 93, č. 3 (1999), s. 210-216. http://chemicke-listy.cz/docs/full/1999_03_210-216.pdf. (ID: WOS: 000079397500009).
GANAJOVÁ, Mária - SOTÁKOVÁ, Ivana. Ako napĺňať požiadavky pre výučbu chémie v 21. storočí. In: Chemické listy. - ISSN 0009-2770. - Roč. 112, č. 1 (2018), s. 43-51. http://www.chemicke-listy.cz/ojs3/index.php/chemicke-listy/article/view/2966
SCOPUS (ID: 2-s2.0-85043759806); Web of Science Core Collection (ID: WOS: 000427968600008).
BABINČÁKOVÁ, Mária - GANAJOVÁ, Mária - SOTÁKOVÁ, Ivana - BERNARD, Pawel. Influence of Formative Assessment Classroom Techniques (FACTs) on student’s outcomes in chemistry at secondary school. In: Journal of Baltic Science Education. - ISSN 1648-3898. - Roč. 19, č. 1 (2020), s. 36-49. - DOI 10.33225/jbse/20.19.36.
SCOPUS (ID: 2-s2.0-85079537791); Web of Science Core Collection (ID: WOS: 000513806100004).
SOTÁKOVÁ, Ivana - GANAJOVÁ, Mária - BABINČÁKOVÁ, Mária. Inquiry-Based Science Education as a revision strategy. In: Journal of Baltic Science Education. - ISSN 1648-3898. - Roč. 19, č. 3 (2020), s. 499-513. - DOI 10.33225/jbse/20.19.499.
SCOPUS (ID: 2-s2.0-85085949672); Web of Science Core Collection (ID: WOS: 000538162000012).
GANAJOVÁ, Mária - SOTÁKOVÁ, Ivana - LUKÁČ, Stanislav - JEŠKOVÁ, Zuzana - JURKOVÁ, Veronika - OROSOVÁ, Renáta. Formative assessment as a tool to enhance the development of inquiry skills in science education. In: Journal of Baltic Science Education. - ISSN 1648-3898. - Roč. 20, č. 2 (2021), s. 204-222. - DOI 10.33225/jbse/21.20.204.
SCOPUS (ID: 2-s2.0-85103939195); Web of Science Core Collection (ID: WOS: 000637528500004).
OROSOVÁ, Renáta - GANAJOVÁ, Mária - SZARKA, Katarína - BABINČÁKOVÁ, Mária. Hodnotenie v prírodovedných predmetoch v podmienkach slovenského školstva. - In: Scientia in educatione: the Scientific Journal for Science and Mathematics Educational Research: vědecký recenzovaný časopis pro oborové didaktiky přírodovědných předmětů a matematiky. - ISSN 1804-7106. - Roč. 10, č. 1 (2019), s. 17-32. - DOI 10.14712/18047106.1320.
BABINČÁKOVÁ, Mária - GANAJOVÁ, Mária - SOTÁKOVÁ, Ivana - BERNARD, Pawel. Influence of Formative Assessment Classroom Techniques (FACTs) on student’s outcomes in chemistry at secondary school. In: Journal of Baltic Science Education. - ISSN 1648-3898. - Roč. 19, č. 1 (2020), s. 36-49. - DOI 10.33225/jbse/20.19.36.
SCOPUS (ID: 2-s2.0-85079537791); Web of Science Core Collection (ID: WOS: 000513806100004).
SOTÁKOVÁ, Ivana - GANAJOVÁ, Mária - BABINČÁKOVÁ, Mária. Inquiry-Based Science Education as a revision strategy. In: Journal of Baltic Science Education. - ISSN 1648-3898. - Roč. 19, č. 3 (2020), s. 499-513. - DOI 10.33225/jbse/20.19.499.
SCOPUS (ID: 2-s2.0-85085949672); Web of Science Core Collection (ID: WOS:000538162000012).
GANAJOVÁ, Mária - SOTÁKOVÁ, Ivana - LUKÁČ, Stanislav - JEŠKOVÁ, Zuzana - JURKOVÁ, Veronika - OROSOVÁ, Renáta. Formative assessment as a tool to enhance the development of inquiry skills in science education. In: Journal of Baltic Science Education. - ISSN 1648-3898. - Roč. 20, č. 2 (2021), s. 204-222. - DOI 10.33225/jbse/21.20.204.
SCOPUS (ID: 2-s2.0-85103939195); Web of Science Core Collection (ID: WOS:000637528500004).
GANAJOVÁ, Mária - BRESTENSKÁ, Beáta - GUNIŠ, Ján - JEŠKOVÁ, Zuzana - KIREŠ, Marián - LEŠKOVÁ, Andrea - LUKÁČ, Stanislav - OROSOVÁ, Renáta - SOTÁKOVÁ, Ivana - SZARKA, Katarína - ŠNAJDER, Ľubomír. Formatívne hodnotenie vo výučbe prírodných vied, matematiky a informatiky; recenzenti Hana Čtrnáctová, Kinga Horváth, Veronika Laufková. - 1. vyd. - Košice : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2021. - 449 s. [20 AH]. - recenzované. - ISBN 9788081529733.
OROSOVÁ, Renáta - GANAJOVÁ, Mária - SOTÁKOVÁ, Ivana. The effect of formative assessment on the development of conceptual understanding in students. In: AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - ISSN 1804-7890. - Roč. 12, č. 1 (2022), s. 122-129.
GANAJOVÁ, Mária - SOTÁKOVÁ, Ivana - DZURIŠINOVÁ, Zuzana - ČTRNÁCTOVÁ, Hana. Systémové úlohy vo výučbe anorganickej chémie [Systemic Tasks in the Teaching of Inorganic Chemistry]. - recenzované. In: Chemické listy : časopis Asociace českých chemických společností. - ISSN 0009-2770. - Roč. 116, č. 9 (2022), s. 552-560. DOI 10.54779/chl20220552
SOTÁKOVÁ, Ivana - GANAJOVÁ, Mária. (2023). The effect of the 5E instructional model on students’ cognitive processes and their attitudes towards chemistry as a subject. Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 19(9), em2317. DOI 10.29333/ejmste/13469
GANAJOVÁ, Mária - SOTÁKOVÁ, Ivana - ČTRNÁCTOVÁ, Hana. (2023). Systémové úlohy vo výučbe organickej chémie [Systemic Tasks in the Teaching of Organic Chemistry]. - recenzované. In: Chemické listy : časopis Asociace českých chemických společností. - ISSN 0009-2770. - Roč. 117, č. 8 (2023), s. 522-533. DOI 10.54779/chl20230522
SOTÁKOVÁ, Ivana - VAVRA, Martin - GANAJOVÁ, Mária. Didaktika školských pokusov zo všeobecnej a anorganickej chémie [elektronický zdroj]; recenzenti Katarína Györyová, Zuzana Dzurišinová. - 1. vyd. - Košice : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2024. - 170 s. [9,93 AH], online - ISBN (elektronické) 9788057402961. - Spôsob prístupu: https://unibook.upjs.sk/sk/prirodovedecka-fakulta/1983-didaktika-skolskych-pokusov-zo-vseobecnej-a-anorganickej-chemie.
GANAJOVÁ, Mária. Internet v práci učiteľa chémie. In: Chemické listy. - ISSN 0009-2770. - Roč. 93, č. 3 (1999), s. 210-216.
Web of Science Core Collection (ID: WOS: 000079397500009).
Ohlas:
MRÁZOVÁ, Veronika - MÜLLER, Lukáš. Research on using the internet in chemistry teaching. In: Problems of Education in the 21st Century. - ISSN 1822-7864. - Roč. 24, č. 3 (2010), s. 84-94.
GANAJOVÁ, Mária - SOTÁKOVÁ, Ivana. Ako napĺňať požiadavky pre výučbu chémie v 21. storočí. In: Chemické listy. - ISSN 0009-2770. - Roč. 112, č. 1 (2018), s. 43-51.
SCOPUS (ID: 2-s2.0-85043759806); Web of Science Core Collection (ID: WOS: 000427968600008).
Ohlasy:
KOŠŤÁLOVÁ, Jana - BEDNAŘÍKOVÁ, Marie. Analýza pracovního trhu chemického průmyslu České republiky. In: Chemické listy. - ISSN 0009-2770. - Roč. 113, č. 11 (2019), s. 691-696.
SZARKA, Katarína - JUHÁSZ, György. A fejlesztő/formatív értékelés szerepe és gyakorlata a tanárképzésben. In Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül. Budapešť : Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, 2019. ISBN 978-963-421-810-4, s. 211-222.
SZARKA, Katarína. Az értékelés háttéraspektusai az oktatásban. Dunajská Streda: Grafis Media, 2022. 66 s. [3,84 AH]. ISBN 978-80 974129-0-6.
BABINČÁKOVÁ, Mária - GANAJOVÁ, Mária - SOTÁKOVÁ, Ivana - BERNARD, Pawel. Influence of Formative Assessment Classroom Techniques (FACTs) on student’s outcomes in chemistry at secondary school. In: Journal of Baltic Science Education. - ISSN 1648-3898. - Roč. 19, č. 1 (2020), s. 36-49. - DOI 10.33225/jbse/20.19.36.
SCOPUS (ID: 2-s2.0-85079537791); Web of Science Core Collection (ID: WOS: 000513806100004).
Ohlasy:
GONZÁLEZ-GÓMEZ, David - JEONG, Jin Su - CAÑADA-CAÑADA, Florentina. Examining the effect of an online formative assessment tool (Ofat) of students’ motivation and achievement for a university science education. In Journal of Baltic Science Education. - ISSN 1648-3898. - Roč. 19, č. 3 (2020), s. 401-414. DOI: 10.33225/jbse/20.19.401.
HARDYANTO, Yanang Surya Putra - SARI, Murni Sapta. Formative assessment instruments based on discovery learning for measuring cognitive and psychomotor learning outcomes of students in protista material. In The 4th International Conference on Mathematics and Science Education (ICoMSE) 2020. New York : AIP Publishing, 2021. ISBN 978-0-7354-4074-6, s. 1-6. DOI: 10.1063/5.0043492
MOYO, Sello Editor - COMBRINCK, Celeste - VAN STADEN, Surette. Evaluating the Impact of Formative Assessment Intervention and Experiences of the Standard 4 Teachers in Teaching Higher-Order-Thinking Skills in Mathematics. In Frontiers in education, 2022, roč. 7, art.no. 771437. DOI: 10.3389/feduc.2022.771437
VÁCLAVKOVÁ, Monika - MACEKOVÁ, Denisa - KVET, Marek. Creation of students' self-assessment forms using information technologies. In ICETA 2022 [online] Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2022. s. 642-647. DOI: 10.1109/ICETA57911.2022.9974947
WASKITO - IRZAL - WULANSARI, Rizky Ema - YA, Kyaw Zay. The adventure of formative assessment with active feedback in the Vocational learning: The empirical effect for increasing students' achievement. In Journal of Technical Education and Training, 2022, roč. 14, č. 1, s. 54-63.
https://publisher.uthm.edu.my/ojs/index.php/JTET/article/view/9793
SOTÁKOVÁ, Ivana - GANAJOVÁ, Mária - BABINČÁKOVÁ, Mária. Inquiry-Based Science Education as a revision strategy. In: Journal of Baltic Science Education. - ISSN 1648-3898. - Roč. 19, č. 3 (2020), s. 499-513. - DOI 10.33225/jbse/20.19.499. rok 2020 Journal of Baltic Science Education, IF= 1,182, Q2 (EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH)- WoS, Q2 (EDucation)- Scimago.
SCOPUS (ID: 2-s2.0-85085949672); Web of Science Core Collection (ID: WOS:000538162000012).
Ohlasy:
HONG, Jon-Chao - YE Jian-Hong - HO, Ya-Jiuan, HO, Huei-Ying. Developing inquiry and hands-on learning model to guide STEAM lesson planning for kindergarten children. In Journal of Baltic Science Education. - ISSN 1648-3898. - roč. 19, č. 6, 2020, s. 908-922. DOI: 10.33225/jbse/20.19.908
ANGGRAENI, Sri - MAULIDA, Rahma - RAGADHITA, Risti - HOFIFAH, Siti Nur - NANDIYANTO, Asep Bayu Dani. Teaching the effect of liming concentration on mechanical characteristics of cowhide crackers for senior high school students. In Journal of Engineering Education Transformations, 2020, roč. 34, č. 664875, s. 108-114. DOI: 10.16920/JEET/2020/V34I0/157875
BEZEN, Sevim - BAYRAK, Celal. Teaching mechanical waves by inquiry-based learning. In Journal of Baltic Science Education, 2020, roč. 19, č. 6, s. 875-892. BAHTAJI, Michael Allan A.. The role of math and science exposure on the effect of 5e instructional model in physics conceptions. In Journal of Baltic Science Education, 2021, roč. 20, č. 1, s. 10-20. DOI: 10.33225/jbse/20.19.875
KAPANADZE, Marika - JAVAKHISHVILI, Nino - DZAGANIA, Lia. Investigating the relationship between students' interest in physics and environmental attitudes in Georgia. In Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2023, roč. 19, č. 8, art.no. em2308. DOI: 10.29333/ejmste/13429
BELLIDO-GARCÍA, Roberto Santiago - VENTURO-ORBEGOSO, Carlos Oswaldo - CRUZATA-MARTÍNEZ, Alejandro - SARMIENTO-VILLANUEVA, Edith Beatriz - CORRO-QUISPE, José - REJAS-BORJAS, Luis Gerardo. Involvement of the student in their learning: Effects of formative assessment on competency development. In Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2024, roč. 20, č. 5, art. no. em2440. DOI: 10.29333/ejmste/14453
GANAJOVÁ, Mária - SOTÁKOVÁ, Ivana - LUKÁČ, Stanislav - JEŠKOVÁ, Zuzana - JURKOVÁ, Veronika - OROSOVÁ, Renáta. Formative assessment as a tool to enhance the development of inquiry skills in science education. In: Journal of Baltic Science Education. - ISSN 1648-3898. - Roč. 20, č. 2 (2021), s. 204-222. - DOI 10.33225/jbse/21.20.204. rok 2021 Journal of Baltic Science Education, IF= 1,182, Q2 (EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH)- WoS, Q2 (EDucation)- Scimago.
SCOPUS (ID: 2-s2.0-85103939195); Web of Science Core Collection (ID: WOS: 000637528500004).
Ohlasy:
GUEVARA-FERNÁNDEZ, Juan Antonio - CARRANZA-DÁVILA , Rosa Genoveva - RÍOS-LOZADA, Ricardo Nacor - RAMIREZ-DELGADO, Jorge Genaro - HERNÁNDEZ-FERNÁNDEZ, Bertila. Perspectives of formative assessment in learning: A systematic review. In Journal of Positive School Psychology. - ISSN 2717-7564. Roč. 6, č. 2, 2022, s. 1672-1683.
https://journalppw.com/index.php/jpsp/article/view/1711/957
TSEKHMISTER, Yaroslav - KONOVALOVA, Tetiana - TSEKHMISTER, Bogdan. Quality control of educational process in the lyceum of medical profile when learning in distance mode during the COVID-19 pandemic. In Amazonia investiga, 2022, roč. 11, č. 57, s. 121-132. DOI: 10.34069/AI/2022.57.09.13
HIDAYAT, Nandang - IRDIYANSYAH, Iyan. Optimizing Academic Achievement through Comprehensive Integration of Formative Assessment into Teaching. In European Journal of Educational Research, 2023, roč. 12, č. 1, s. 71-85. DOI: 10.12973/eu-jer.12.1.71
SADYKOVA, Bagila - YESNAZAROVA, Ulzhalgas - TOKBERGENOVA, Aigul. The geographic inquiry process skills scale: A validation study. In Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2023, roč. 19, č. 9, art.no. em2319. DOI: 10.29333/ejmste/13471
HALIM, Halimah Abd - HAMZAH, Mohd Isa - ZULKIFLI, Hafizhah. A systematic review on the formative assessment practice in teaching and learning in secondary school. In International Journal of Evaluation and Research in Education, 2024, roč. 13, č. 2, s. 1173-1183. DOI: 10.11591/ijere.v13i2.26187
OROSOVÁ, Renáta - GANAJOVÁ, Mária - SZARKA, Katarína - BABINČÁKOVÁ, Mária. Hodnotenie v prírodovedných predmetoch v podmienkach slovenského školstva. - In: Scientia in educatione: the Scientific Journal for Science and Mathematics Educational Research: vědecký recenzovaný časopis pro oborové didaktiky přírodovědných předmětů a matematiky. - ISSN 1804-7106. - Roč. 10, č. 1 (2019), s. 17-32. - DOI 10.14712/18047106.1320.
Ohlasy:
CSACHOVÁ, Stela. Using WebGIS platforms and Inquiry-based activities to teach about world political map and world population. In: Review of International Geographical Education Online. - ISSN 2146-0353. - Roč. 10, č. 2 (2020), s. 72-91. DOI 10.33403/rigeo.678026.
TRČKOVÁ, Kateřina - BUJOK, Petr. Komparace výsledků bádání na téma směsi. In Project-based education and other activating strategies in science education 17. Praha : Univerzita Karlova v Praze, 2020. ISBN 978-80-7603-155-5, s. 209-217.
KRIŠTOFIAKOVÁ, Lucia - KRPÁLKOVÁ KRELOVÁ, Katarína. Vybrané kapitoly z didaktiky odborných predmetov. Dubnica nad Váhom : Vysoká škola DTI, 2020. 130 s. [7 AH] ISBN 978-80-8222-001-1.
MOROVSKÁ TUROŇOVÁ, Andrea - ORIŇAKOVÁ, Renáta - KAĽAVSKÝ, František. Praktické cvičenia z fyzikálnej chémie. Košice : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2020. 122 s. [4,77 AH] ISBN 978-80-8152-923-8.
KÖVEROVÁ, Estera - KOLCUNOVÁ, Lenka - PEKÁROVÁ, Veronika - TOMŠIK, Robert - FERENČÍKOVÁ, Petra - RAJČANIOVÁ, Eva. Názory rodičov na slovné hodnotenie, jeho informačnú a motivačnú funkciu počas pandémie koronavírusu. In Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae: vedecký recenzovaný časopis, 2021, roč. 20, č. 1, s. 64-83.
GANAJOVÁ, Mária - BRESTENSKÁ, Beáta - GUNIŠ, Ján - JEŠKOVÁ, Zuzana - KIREŠ, Marián - LEŠKOVÁ, Andrea - LUKÁČ, Stanislav - OROSOVÁ, Renáta - SOTÁKOVÁ, Ivana - SZARKA, Katarína - ŠNAJDER, Ľubomír. Formatívne hodnotenie vo výučbe prírodných vied, matematiky a informatiky; recenzenti Hana Čtrnáctová, Kinga Horváth, Veronika Laufková. - 1. vyd. - Košice : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2021. - 449 s. [20 AH]. - recenzované. - ISBN 9788081529733.
Ohlasy:
CSACHOVÁ, Stela - KIDONOVÁ, Daniela. Potenciál skečnoutingu ako nástroja na podporu učenia sa v geografii. In Biologie, chemie, zeměpis, 2021, roč. 30, č. 3, s. 9-20.
TÓTH, Péter - HORVÁTH, Kinga. Didaktika : Bevezetés az oktatás elméletébe. Komárno : Univerzita J. Selyeho, 2021. 346 s. ISBN 978-80-8122-403-4.
VÁCLAVKOVÁ, Monika - MACEKOVÁ, Denisa - KVET, Marek. Creation of students' self-assessment forms using information technologies. In ICETA 2022 [online] Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2022. s. 642-647. Dostupné na internete <https://ieeexplore.ieee.org/document/9974947>
VEGA č. 1/0051/25 Model rozvoja digitálnych kompetencií budúcich učiteľov prírodných vied (2025 -2027) – vedúca projektu
VVGS-2024-3405 IPEL Inovácia výučby predmetu Didaktika chémie II implementáciou digitálnych úloh sumatívneho a nástrojov formatívneho hodnotenia (01.11.2024 - 31.05.2025) – vedúca projektu
Národný projekt „Digitálna transformácia vzdelávania a školy (DiTEdu)“ (2023 - 2028), ITMS kód projektu: 401402DVR6 – garant za predmet Chémia, https://nivam.sk/np-ditedu/
KEGA 001UPJŠ-4/2023 Implementácia formatívneho hodnotenia do výučby na základnej škole so zameraním na digitálnu formu (2023 - 2025) – zástupkyňa vedúcej projektu
VVGS-2023-2521 IPEL Rozvoj digitálnych kompetencií budúcich učiteľov chémie v rámci predmetu Aktivizujúce metódy výučby chémie (01.03.2023 - 29.02.2024) – vedúca projektu
KEGA 006UPJŠ-4/2021 Tvorba obsahu, metód a foriem výučby pre nový profesijne orientovaný študijný program Chemický laborant - špecialista na UCHV PF UPJŠ (2021 - 2023) – spoluriešiteľ
Inovácia pedagogických praxí na UPJŠ vrámci projektu č. NFP312010AFP1 (2020 - 2023) / OP Ľudské zdroje / Európsky sociálny fond – spoluriešiteľ
KEGA 004UPJŠ-4/2020 Tvorba, implementácia a overovanie efektívnosti digitálnej knižnice s nástrojmi formatívneho hodnotenia pre prírodovedné predmety, matematiku a informatiku na základnej škole (2020 - 2022) – zástupkyňa vedúcej projektu
VEGA 1/0265/17 Formatívne hodnotenie vo výučbe prírodných vied, matematiky a informatiky (2017 - 2020) – vedúca projektu
Národný projekt IT Akadémia – vzdelávanie pre 21. storočie (1. 9. 2016 – 31. 08. 2022)/ Kód ITMS2014+: 312011F057 / OP Ľudské zdroje / Európsky sociálny fond – spoluriešiteľ, garant za predmet Chémia, https://itakademia.sk/
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
vedúca oddelenia | Oddelenie didaktiky chémie, Ústav chemických vied, Prírodovedecká fakulta UPJŠ v Košiciach | od roku 2002 |
školiteľka PhD. v študijnom programe Didaktika chémie | Prírodovedecká fakulta, Univerzita Karlova | od roku 2008 |
predsedkyňa pre Výučbu chémie pre Východoslovenský kraj | Slovenská chemická spoločnosť | od roku 2002 |
členka predmetovej komisie pre chémiu | Národný inštitút vzdelávania a mládeže (Štátny pedagogický ústav) | od roku 2000 |
členka vedeckých výborov zahraničných konferencií | DidSci – Research in Didactics of Science | od roku 2004 |
členka vedeckých výborov domácich konferencií | Zjazd chemických spoločností | od roku 2001 |
predsedníčka organizačného výboru DidSci+2022 | DidSci Plus – Research in Didactics of Science PLUS | 2022 |
školiteľka PhD. v študijnom programe Didaktika integrovaných přírodovědných oborů | Prírodovedecká fakulta, Univerzita Karlova | od roku 2025 |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Georg August Universität Göttingen | Nemecko | august 1994 | stáž |
Universität Bayreuth | Nemecko | júl 2000 | stáž |
Institut für die Pädagogik der Naturwissenschaften der Christian Albrechts Universität | Kiel, Nemecko | marec 2001 (2 týždne) | stáž |
Technische Universität Wien | Rakúsko | júl 2004 | stáž |
Katedra učiteľstva a didaktiky chémie, Prírodovedecká fakulta, Univerzita Karlova | Praha | 12.03.-16.03.2018 | mobilita učiteľov – výučba v rámci Erasmus + |
Katedra učiteľstva a didaktiky chémie, Prírodovedecká fakulta, Univerzita Karlova | Praha | 09.09.-13.09.2019 | mobilita učiteľov – výučba v rámci Erasmus + |
Katedra chemie, Prírodovedecká fakulta, Ostravská univerzita | Ostrava | 30.01 - 03.02.2023 | mobilita učiteľov – výučba v rámci Erasmus + |
Katedra učiteľstva a didaktiky chémie, Prírodovedecká fakulta, Univerzita Karlova | Praha | 17.12 - 22.12.2023 | mobilita učiteľov – výučba v rámci Erasmus + |
Univerzita Palackého, Přírodovědecká fakulta, Katedra anorganické chemie | Olomouc | 25.11 - 29.11.2024 | mobilita učiteľov – výučba v rámci Erasmus + |
Katedra učiteľstva a didaktiky chémie, Prírodovedecká fakulta, Univerzita Karlova | Praha | 12.5.-16.5.2025 | mobilita učiteľov – výučba v rámci Erasmus + |
Hlavná organizátorka a garantka: